משלוחים והחזרות

שיטת משלוח
  1. המוצרים שנרכשים באתר של קולולו מסופקים ללקוח/ה, באמצעות שליח עד לכתובת המשלוח (משלוח עד הבית), שהוזנה במהך הרכישה.

  2. הספקת המוצרים נעשית על ידי חברת משלוחים חיצונית.

  3. ניתן לעשות איסוף עצמי בתיאום מראש.

אזורי משלוח

  1. ​אספקת המוצרים עד לכתובת המשלוח נעשית עבור כתובות בתחום מדינת ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצא בזה).

  2. על אף האמור לעיל, ייתכן שלא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל (לרבות על-פי הנחיות ומדיניות חברת המשלוחים החיצונית) למרות שאותם ישובים נכללים בתחום מדינת ישראל.

עלויות משלוח 

  1.  עלות המשלוח היא 35 ש"ח 

  2. קולולו רשאית לשנות ולעדכן את עלויות המשלוח מעת לעת והמידע המחייב בהקשר זה יוצג ללקוח בעת ביצוע ההזמנה באתר. 

  3. עלויות המשלוח המפורטות לעיל אינן כוללות הובלה חריגה (הובלה הדורשת כוח אדם נוסף, רכב מותאם או אמצעים מיוחדים) ו/או משלוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל. במקרה של הובלה חריגה, קולולו תהיה רשאית לבטל את ההזמנה לפי שיקול דעתה, או להתיע ללקוח לבצע את המשלוח בעלות נוספת.

זמן אספקה

  1. ימי פעילות של שירות המשלוחים הם א'-ה'. שעות הפעילות וההספקה משתנים בהתאם לאזור המשלוח.

  2. אספקת המוצר תעשה עד 4 ימי עסקים מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה באתר קולולו.

  3. כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ימים א'-ה' לא כולל ערבי חג וחג). הזמנות שיקלטו במערכת בימי שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון. 

  4. קולולו לא תהיה אחראית לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתה.

תיאום המשלוח

  1. ביטול עסקה יעשה על פי הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן:"החוק").

  2. הביטול יעשה מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 יום מיום קבלת הפריטים או מיום קבלת מסמך אודות ההזמנה (הכולל פרטים על העסקה ומידע על הפריט) לפי המאוחר מבינהם. 

  3. על מנת לבטל הזמנה יש לפנות באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני Cululuparty@gmail.com.

  4. בעת ביטול עסקה ינוכו דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה ע''פ חוק. 

  5. במקרה בו המוצרים כבר נשלחו ע"י הנהלת האתר לכתובתו של המשתמש, אזי עלות משלוח הפריטים חזרה למשרדי הנהלת האתר יהיו על חשבונו של המשתמש המבטל את העסקה, וביטול ההזמנה יהא בכפוף להחזרת הפריט באריזתם המקורית ללא כל פגם ו/או כתם ו/או נזק ו/או קרע מכל סוג שהוא.

  6. החזרת המוצרים תיעשה בתיאום מראש מול הנהלת האתר והזיכוי החלקי שיופק למשתמש יבוצע רק עם קבלת המוצרים חזרה באריזתם המקורית ללא כל נזק או פגם.

  7. בכל מקרה בו המוצר אזל מהמלאי, רשאית הנהלת האתר לבטל את העסקה או להציע מוצר חלופי, אולם מבלי לגרוע באמור לעיל, הנהלת האתר לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם למשתמש במישרין או בעקיפין, לרבות אך לא רק, מקרה בו המשתמש ייאלץ לרכוש את הפריט במחיר גבוה יותר במקום אחר.

  8. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל את העסקה בכל עת וככל שיראה לה לנכון, לרבות מקרה בו המשתמש פעל באופן בלתי חוקי ו/או הפר את תנאי השימוש של האתר ו/או מסר פרטים אישיים כוזבים ו/או ביצע פעולה או מעשה שיש בו כדי לפגוע בתקינותו, תדמיתו או פעילותו התקינה של האתר ו/או מקרה בו נפלה טעות סופר, שגיאת קולמוס או כל טעות אחרת בפרטי תיאור המוצר, מחירו, עלויות ודמי משלוח וכדומה.

שירות לקוחות ויצירת קשר

  1. מדיניות המשלוחים המפורטת לעיל מתייחסת לביצוע הזמנה באתר קולולו אך רלבנטית גם לקניה טלפונית או בכל אמצעי אחר.

  2. בכל סוגיה או בעיה הנוגעת למשלוח ואספקת המוצרים של קולולו, ניתן לפנות לכתובת מייל Cululuparty@gmail.com או למספרי הטלפון : 0528980302 | 0524203855